Tvarumas
ĮGYVENDINAME SAVO SVEIKATOS MISIJĄ UŽTIKRINDAMI TVARUMĄ IR SOCIALINĮ POVEIKĮ
Įgyvendindami strategiją „Renew Danone‘“, 2023 m. pakeitėme savo tvarumo veiksmų planą į „Danone Impact Journey“. Šis planas, kuriuo grindžiami mūsų kaip „Société à Mission“ ir „B Corp“ sertifikuotos įmonės įsipareigojimai, yra grindžiamas trimis pagrindinėmis sritimis: sveikata, gamta bei žmonėmis ir bendruomene.
Mūsų kolektyvinis įsipareigojimas – įgyvendinti savo misiją, kurios tikslas palaikyti sveikatą per maistą kuo didesniam skaičiui žmonių ir kartu daryti teigiamą poveikį. Tikime, kad įdiegę tvarumą į visą savo verslą, galime tapti atsparesni ir konkurencingesni.
„Danone Impact Journey“
Kiekvienai iš „Danone Impact Journey“ sričiai nustatėme prioritetus, kurie buvo paversti vidutinės trukmės ir ilgalaikiais tikslais. Daugiausia dėmesio buvo skirta sritims, kuriose galime užtikrinti didžiausią poveikį ir bendrąją vertę. Trys pagrindinės sritys –
sveikata, gamta, žmonės ir bendruomenė – yra tarpusavyje susiję ir įtraukti į visą mūsų verslą.
Mūsų misija ir „B Corp“ kelionė
„Danone“ vadovaujamės tvirta misija – per maistą palaikyti sveikatą kuo didesniam skaičiui žmonių, kuri yra įtvirtinta mūsų ‚Société à Mission‘ teisiniame statuse. Nuo 2015 m. taip pat pradėjome „B Corp“ kelionę, siekdami iki 2025 m. tapti didžiausia visiškai sertifikuota tarptautine įmone.
Vartotojų ir pacientų sveikatos palaikymas per maistą
Sveikata
Mūsų gaminamų produktų pagrindas yra sveikata ir tuo pačiu tikslas – kuo daugiau žmonių per maistą palaikytų sveikatą, remiantis dešimtmečius trunkančiais moksliniais tyrimais ir patirtimi.
Siekiame suteikti vartotojams ir pacientams galimybę palaikyti savo sveikatą keturiose pagrindinėse srityse: kurdami skanesnius ir sveikesnius maisto produktus ir gėrimus, skatindami sveikesnius pasirinkimus, skatindami sveikesnį gyvenimo būdą užtikrinančią mitybą ir hidrataciją bei investuodami į mokslą ir mokslinius tyrimus.
„Danone Impact Journey“ turi aiškiai nustatytus tikslus 2025 m., pagrįstus Sveikatos ir mitybos pažadu.
Gamtos išsaugojimas ir atkūrimas
Gamta
Mūsų sveikata glaudžiai susijusi su tuo, iš kur gaunamas ir kaip auginamas maistas. „Danone“ siekia, kad maistas taptų sprendimu, išsaugančiu ir atkuriančiu gamtą.
Daugiausia dėmesio skiriame penkioms pagrindinėms sritims, pradedant nuo anglies dioksido išmetimo mažinimo mūsų versle iki ūkininkų rėmimo, siekiant padėti jiems pereiti prie atsinaujinančio žemės ūkio. Planuojame mažinti savo vandens suvartojimo pėdsaką pertvarkydami gamyklas ir tęsiame gyvybiškai svarbų darbą saugant vandens telkinius.
Be to, dirbame ties savo produkcijos pakuočių keitimu, kad jos taptų perdirdamos bei mažiname atliekų kiekį visoje savo vertės grandinėje.
Pagalba žmonėms ir bendruomenėms klestėti
Žmonės ir bendruomenės
Turime didelį socialinio poveikio palikimą, kurio pradžia siekia 1972 m., kai Antoine Riboud pradėjo įgyvendinti projektą „Dual Project“. Šis paveldas suformavo unikalią „Danone“ kultūrą, kurios tikslas yra giliai įsišaknijęs mūsų verslo veikloje.
Įgyvendindami atnaujintus socialinio poveikio tikslus, siekiame, kad kiekvienas „Danone“ darbuotojas taptų teigiamos veiklos dalimi „B Corp“ kelionės pagalba, todėl vertiname įvairovę ir skatiname teisingumą bei darbuotojų įsitraukimą. Be to, remiame savo darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, kad padėtume jiems pasirengti ateities iššūkiams. Šis požiūris apima žmogaus teisių ir orumo apsaugą visose mūsų vertybių grandinės dalyse.
Didinti savo poveikį su mūsų partnerių pagalba
Partnerystės
Siekdami padėti įgyvendinti savo tikslus pagal tris „Danone Impact Journey“ sritis, pasitelkiame savo poveikio platformų ekosistemą: „Danone Communities“ (bendruomenes), „Danone Ecosystem“ (ekosistemą) ir „Livelihoods Funds“ (pragyvenimo šaltinių fondus).
Siekiame daugiau prisidėti pasauliniu mastu bendradarbiaudami su NVO ir kitomis organizacijomis, tokiomis kaip „B Lab“, “Ellen MacArthur Foundation” ir “Ramsar Convention on Wetlands”.
Taip pat bendradarbiaujame su įvairiomis organiozacijomis, kaip “Consumer Goods Forum” ir „One Planet Business for Biodiversity“, kartu siekdami išplėsti iniciatyvas.
Visos šios partnerystės padeda užtikrinti dėmesio sutelkimą į iššukius ir veiksmingai paskirstyti savo išteklius, kad pasiektume teigiamų pokyčių.